Revizuirea jocurilor în Linux pentru acest an 2016

Tux PC Gamer Linux

Reclamăm de câțiva ani sau trei marea îmbunătățire că platforma Linux a suferit în acest sens. Multe sunt companiile care au fost interesate să creeze sau să porteze jocuri video de top pentru pinguin, atât de mult încât numărul de titluri de pe Steam este deja în mii, ajungând la cifre apropiate de cele ale MacOS. Fără îndoială, dacă îl comparați cu cifrele pentru Windows sau alte platforme precum Xbox sau PlayStation, este încă mult în urmă, dar dacă țineți cont de situația Linux de acum câțiva ani, este o creștere exponențială.

Desigur, există încă lumini și umbre în acest sens, deoarece am repetat aproape până când acestea sunt redundante. Dar s-au făcut pași mari în industrie pentru a face Linux astăzi o platformă mai bună pentru joc. Nu numai din cauza interesului companiilor de divertisment digital și a numărului nesfârșit de titluri de la alți dezvoltatori independenți care au venit, ci și din cauza altor probleme tehnice apărute în ultimii ani.

Una dintre ele este îmbunătățirea constantă a driverelor grafice pentru Linux, atât proprietar, cât și open source, cum ar fi AMDGPU. Mai mult, Grupul Khronos De asemenea, a depus eforturi mari în acest sens cu API-urile sale deschise, îmbunătățind OpenGL cu proiectul Vulkan datorită codului furnizat de AMD, precum și API-urile standard și deschise și pentru realitatea virtuală, o piață înfloritoare care tocmai apare și care își propune pentru a revoluționa lumea jocurilor video.

Steam și GOL sunt două dintre magazinele de jocuri video online care sunt cel mai fericit cu aceste evoluții, deoarece au văzut cum utilizatorii Linux s-au poziționat ca clienți buni. Mai multe și mai bune titluri, titluri exclusive pentru Linux, îmbunătățiri ale driverelor și API-urilor grafice și creșterea utilizatorilor Linux pot face viitorul și mai bun. În ciuda eșecurilor mari, cum ar fi Steam Machine, în care aveam mari speranțe și alte proiecte, sănătatea jocurilor este bună, sper să continue astfel sau mai bine ...