מיקרוסופט מול גוגל

המאבק החדש של השנה בין שני תאגידי ענק הולך להיות מעניין. ואני לא מדבר על מיקרוסופט ולינוקס, אבל יריב חדש, מיקרוסופט וגוגל. אפשר לומר שהתחרות הזו החלה כבר מזמן, והמקרה הראשון שעולה בראש הוא המאבק על שירותי הדוא"ל וההודעות המיידיות. Hotmail / GMail הם שניים מהשירותים הנפוצים ביותר כיום, אולם כיום אני חושב כך GMail צבר מקום בכך שהוא באמת הפך למעבדה מקוונת שלמה של מיילים, עזרה, כלים ואפשרויות עבורכם להזמין, לשמור ולנהל הכל בקלות רבה. Hotmail אני אפילו לא משתמש בזה יותר, לעתים רחוקות מאוד זה נפתח בי טוב Firefox, היה הרחק מאחור בזמן עם התפתחותו, אם כי השינוי האחרון שידעתי לראות היה לראות אותו הופך להיות משהו כמו רשת חברתית.
מסנג'ר / GTalk הם גם נלחמים. מה ההבדל שאני מוצא? GTalk נפתח תוך 3 שניות בלבד, עם רשימת המשתמשים המקוונים, שלי Messenger לוקח זמן להיטען, וכשזה נפתח, הוא נפתח Msn Live, Msn Today, Msn מחר, Msn של העתיד, יותר באנרים מאשר אם מגלגלים אותו, הם מוצגים מעבר למסך וכו '. צריכת זיכרון של Msn: 51MB, לצרוך של GTalk: 5 מגה-בתים.

אני חושב שהנושא הוחמר אולי במימון על ידי Google אל מוזילה לפתח את מה שהוא היום אחד מדפדפני האינטרנט הנפוצים ביותר, Firefox, שעקרה לחלוטין IE. וגרוע מכך, כשגוגל השיקה דפדפן אינטרנט כרום משלה, ונלחמת על הדוכן העליון 3 במהירות רבה.
הצעד הבא נתן את זה מיקרוסופט השיקה לאחרונה את מנוע החיפוש המקוון החדש שלה בינג, שבתוך זמן קצר הפכה לתחרות סקרנית בעולם מנועי החיפוש. רק כדי לעשות את הבדיקה בחנתי את הסטטיסטיקה של אחד הבלוגים שלי, זה שמקבל הכי הרבה ביקורים (כ -3000 עד 4000), והשוויתי את השימוש במנועי חיפוש בחודש האחרון, לזה של החודש שעבר. התוצאה: גידול בכניסה לבלוג דרך 61% גוגל, ועל ידי בינג, 820.17%. היזהר, זו עובדה מוזרה שהוצאה מהקשרה, הרבה מזה קשור לאופן בו הבלוג מתווסף בכל מנוע חיפוש, בסדר שבו הוא מופיע בתוצאות וכו '. עם זאת, לא ניתן להכחיש שבתוך חודש אחד בינג הפך למנוע חיפוש נפוץ.

בינג

ואז אנו מגיעים להיום, שם הקרב מוצא אותם בסיבוב חדש, מעניין יותר, עם אש צולבת ושינויים גדולים. בצד של גוגל: ההכרזה הגדולה עבור מערכת ההפעלה של גוגל כרום, מערכת הפעלה ייעודית למחשבים ניידים המבוססת על ליבת לינוקס. התשובה של מיקרוסופט (באלמר):

"אני הולך להיות מכבד" מישהו יודע על מה מדובר? מערכת ההפעלה של Chrome היא משהו מאוד מעניין עבורי. זה לא יגיע לעוד שנה וחצי והם כבר מכריזים על מערכת הפעלה. איננו זקוקים לשום מערכת הפעלה חדשה. יש לנו כבר אחד ”.

נשמע כמו התקף זעם, לא? ובצד של מיקרוסופט: של Microsoft Office זו תהיה יישום מקוון, שמתחרה ללא ספק עם Google Docs. ובתנועה ענקית זו, אחד מעמודי התווך החזקים של מיקרוסופט יישאר בדרך של איסוף כסף, קורבן שנראה כמעט חובה לנטרל את אובדן הכוח בתחום אוטומציה משרדית.

נשאר לי ביטוי מ- Ballmer שלדעתי לא יכול להיות שגוי יותר:

"אנשים עם מחשב מבלים רק מחצית מזמנם באינטרנט."

אם אנו מעריכים את כל התנועות הללו בקנה מידה גדול, נראה לי שהמאבק הוא כמעט כולו באינטרנט, שטחה עצום ומלא בצרכנים, זה ערוץ ישיר לבית של כל אחד, בין אם זה באמצעות דפדפן אינטרנט חדש, יותר מנוע חיפוש רב עוצמה, מערכת הפעלה מקוונת, שירות דואר, שירות צ'אט, הכל חוזר למאבק האסטרטגי על הארץ הווירטואלית שהיא האינטרנט.
ויסלחו לי על הספוילר: אם אנחנו מדברים על האינטרנט, אני חושב שאין זוכה אחר לכאורה מזה שנים מאשר גוגל. כי זה בחינם, כי זה שמיש, כי זה קל, ובגלל שזה שימושי.


השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*

*

  1. אחראי על הנתונים: AB Internet Networks 2008 SL
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.

  1.   אסתי דיג'ו

    @Reoba: מה שקראתי שם, אני חושב שבטלטול אותי, "ההבדל הגדול הוא שאם אתה רוצה להפסיק להשתמש בגוגל, אתה עושה את זה וזהו, עם מוצרי מיקרוסופט יש יותר מדי מונופול"

  2.   תרם דיג'ו

    לגוגל יש הרבה באזים, אי אפשר להכחיש ולמרות שלאט לאט היא מאבדת את זה, עדיין יש לה הילה חברתית 'מגניבה'. המציאות הניתנת לאימות, לעומת זאת, שונה: השווה בין היתרונות של גוגל ו- MSFT בשנת 2008, השווה כמה חשבונות דוא"ל של Hotmail ו- Gmail, השווה כמה אנשים משתמשים ב- messenger וכמה Gtalk, אחוז IE בהשוואה לדפדפנים אחרים ... אנו עוברים בסביבה בה אנו נוטים להעביר את דעתנו לכל משתמשי האינטרנט, אך לא, משתמשים כבדים, אלה מאיתנו שכותבים בבלוגים ומעודכנים אינם מייצגים את מה שחשוב לחברות הכלליות. הציבור, מאיפה הם משיגים את הכסף?

  3.   ראובה דיג'ו

    אני מסכים איתך ב 100% ... למרות שרבים אומרים שאסור לסמוך על גוגל כל כך, אני כן רואה את עצמי אוהד של גוגל, כרגע היא תומכת בתוכנה חינמית וזה נראה לי מצוין, אנשים רבים אומרים כי בהמשך זה יכול להשתנות ולהשאיר אותנו גרועים יותר ... אני אומר שהם דעות קדומות, חוץ מזה, אני אוהב את הרעיון שיש את ענקית גוגל בצד שלנו xD

    NaCl-u2

    נ.ב .. עבור הבלמר שלי הוא הופך אותי למישהו שלא ראוי לתפקידו, מלבד התשובות שלו כל כך טיפשות חח.

  4.   מקורות דיג'ו

    @esty: אני חושב שגם גוגל וגם מיקרוסופט הם מונופולים (או מונופולים אפשריים במקרה של G) מפחידים באותה מידה.

    מי יפסיק להשתמש ב- Gmail שלהם כדי לעבור לפלטפורמה אחרת? בקרת הנתונים של גוגל, כמות המידע שהם מטפלים בהם והאינטרס הברור שיש בהם עוד לא אמורים להשאיר אף אחד אדיש. במילים אחרות, הדבר המפחיד ביותר בגוגל אינו המונופול ... אלא המידע שיש בידינו על כולנו וגם הפעילות ההולכת וגוברת של ה- G בחיינו.

    שלא לדבר על מיקרוסופט, זהו מונופול "מן המניין".

    שניהם תופסים אותך באותה הדרך

  5.   Annihilator דיג'ו

    אני מסכים שגוגל ללא ספק זכתה באינטרנט במשך זמן רב.

    אבל מעניין יהיה לראות מה יקרה בחודשים הקרובים, מכיוון שגוגל לא הציגה שום דבר חדש בשנה האחרונה. זה היה מוגבל רק בסגירת כמה חברות שהיא קנתה ולא היו רווחיות.

    אני מאמין שמשתמשי האינטרנט מגוונים שירותים, הם כבר לא משתמשים בכל דבר ממיקרוסופט, גוגל או יאהו! אבל הם משתמשים בכמה מכל אחד מהם. עכשיו יש יותר תחרות, ומי יודע, אולי מיקרוסופט תפתיע אותנו בכך שהיא מגדילה את חלקה בשוק מנועי החיפוש עוד יותר.

  6.   קוטב דיג'ו

    אני מקווה שאף אחד לא מוחץ אף אחד; ואפילו צריכות להיות הצעות חדשות אחרות, חברות אחרות ... אוף נכון גוגל קונה אותן u_u. אתה לא יכול לקנות את זה רק ממיקרוסופט (אתה זקוק לקוטביות שמ- MS נותנת לך כדי שהם הבחורים הטובים בסרט)
    ... בעולם אידיאלי (לבני מעריצים של גוגל בוודאי) גוגל היא הבעלים של הכל, אני מקווה שאני לא חי לראות את זה

  7.   כרישה דיג'ו

    אני לא חושב שמיקרוסופט צריכה להמשיך בזה, צריך להשאיר את זה לאנשי המקצוע.

  8.   vincegeratorix דיג'ו

    ההבדל הוא שגם google וגם M $ קיבלו עמדה בשוק, מכיוון ש- M $ שמרה על הסכמים עם ממשלות, כשל, שקרים ... במקום זאת, google? מישהו שיגיד לי כמה שקרים הוא סיפר.
    ההבדל הוא באופן שבו הם ידעו לגדול ולהישאר בשוק ...

    אנלוגיה שמציגה תרשים זה היא:

    כשאתה מכיר את M $, את דרך העבודה שלו, את ההיסטוריה שלו, את המוצרים שלו, אתה שונא אותו, אתה חושש ממנו, אתה מתייחס אליו רע ....
    כשאתה מכיר את האופן שבו הם עובדים בגוגל, כשאתה קורא תגובות של עובדים, צופה בסרטים תיעודיים של Google שאתה רוצה את זה ...

    דרך קונקרטית יותר היא לראות:
    -האדם שיצא מ- M $ (אני לא יודע איך) יצר את הספר על אוטופיה מפוארת בה ה- SL משגשג ושולט ...

    עורך הדין שעזב את גוגל והלך לטוויטר, אמר שזה נהדר לעבוד בגוגל, שזה מדהים, כל יום היה אתגר מרתק ...

    למי להאמין?
    אני מעדיף להאמין לעובדים של כל חברה מאשר לחובבי האוהדים מכל צד, אני לא אוהד מכל מקום ... והעולם האידיאלי שלי הוא אחד בו כל אחד מאיתנו סובל זה את זה, לא משנה אם הכל בחינם, המפתח הוא לא לשקר, לא ליפול ל"הונאות משפטיות "והזבל הזה

    אני מוצא שאמירה שעולם אידיאלי מנוהל על ידי google תהיה מונופול, ואני לא חושב שמי שרוצה את ה- SL אוהב מונופול.
    מי שאוהב SL רוצה קהילה, אני מוצא שהמסר של פול לא מדויק, ואני חושב שהוא תוכנה טיפוסית נגד חופש, אני לא אומר את זה רע, אבל על ידי הערה רבה על השואל אתה לומד להכיר את נערים אוהדים או אנטי -בנים

  9.   ג'וצ'ו דיג'ו

    מיקרוסופט מתה 2012, אני מהמר עליך. והיא תרכוש על ידי הרבה חברות תוכנה חינמיות שיעשו "חזיר" וישחררו את קוד המקור של חלונות, ולבסוף נדע עד כמה זה הרה אסון.

  10.   אסתי דיג'ו

    @jocho: כולנו מתנו בשנת 2012 על פי בני המאיה!

  11.   אלג'ו_4002 דיג'ו

    אני מסכים עם פול, אני לא רוצה לחיות בעולם שבו חברה מחזיקה הכל.
    אני רואה את ההערה של Annihilator מדויקת מאוד, גיוון הוא הדרך הטובה ביותר לטפל בחופש שלנו.

  12.   סת דיג'ו

    @ Annihilator: אני מסיר כרום והופך את Gmail, לוח השנה ועוד כמה דברים ל"יציבים "
    הם דברים חשובים

    @admins: הנושא הזה מוזר ... אני צריך להתרגל לראות את זה ככה.
    האם אתה יכול לשים שוליים בצד שמאל (נותן לי את התחושה שחסר לי פיסת צג: P) ולהוציא את הגרבטאר הכפול (או שזה בכוונה?)

  13.   אסתי דיג'ו

    @jocho: כולנו מתנו בשנת 2012 על פי בני המאיה!

    וכך אנו יכולים לענות על תגובה.

  14.   אסתי דיג'ו

    @admins: הנושא הזה מוזר ... אני צריך להתרגל לראות את זה ככה.
    אתה יכול לשים שוליים שמאלה (זה נותן לי את התחושה שחסר לי פיסת צג :P ) ולהוציא את הגראבטאר הכפול (או שהוא בכוונה?)

    כעת, לאחר שאפעיל אותו, אתחיל לצבוט מעט את חלק ההערות.

  15.   סת דיג'ו

    @jocho: כולנו מתנו בשנת 2012 על פי בני המאיה!

    וכך אנו יכולים לענות על תגובה.

    זה נראה מוזר במיילים

  16.   מקורות דיג'ו

    @jocho: כולנו מתנו בשנת 2012 על פי בני המאיה!

    וכך אנו יכולים לענות על תגובה.

    זה נראה מוזר במיילים

    ההערה שלך הייתה מספר LXA 5000!

  17.   סת דיג'ו

    @ffuentes: מה הרווחתי?

    @Away: רעש! : פ

    @ אלה שרוצים שאשתמש ב"תשובה לתגובה זו ": החזק את ה- @: עמ '

    "זה" אני חושב שהולך ללא מבטא

  18.   אסתי דיג'ו

    @ffuentes: מה הרווחתי?

    @Away: רעש!

    @ אלה שרוצים שאשתמש ב"תשובה לתגובה זו ": החזק את ה- @: עמ '

    "זה" אני חושב שזה הולך בלי מבטא

    נאאא ... החזיקו מענה לתגובה זו. !!!

  19.   נעדר דיג'ו

    האם הם קיבלו את הקוד ששולח אותך לחזית עם דפדפן ומערכת הפעלה? חבל, זה היה טוב: פ

  20.   ניצוגה דיג'ו

    גוגל אינה מונופול:

    גוגל לא משלמת לבתי ספר ונותנת להם את המוצרים שלהם, אנשים בחר מ המלצות של אנשים אחרים, לא מ מה שלימדו אותו, וזה הדבר היחיד שהוא יודע שהוא מסודר להיות כזה.

    גוגל אינה נוקטת בשיטות מלוכלכות כדי למנוע ממוצרים אחרים לעבוד במחשבי ה"לקוחות "שלה

    גוגל אינה מפטנת "על מנוע החיפוש באינטרנט" או על "דפדפן האינטרנט" או על "כפתור החיפוש", אלא היא מפטירה על דברים כמו אלגוריתם החיפוש שלה.

    בכל מקרה, גוגל היא לא מונופול, אבל זו האופציה הטובה ביותר.
    אנשים שלא מכירים חלופות אחרות הם פשוט אנשים שלא יודעים מה זה גוגל ובקושי יכולים להשתמש במחשב.

  21.   סת דיג'ו

    @ Annihilator: להיות הכי טוב זה לא להיות מונופול. אנשים בוחרים ב- adsense כי זה הכי אמין או זה שמשאיר להם הכי הרבה כסף (אני לא יודע, מעולם לא השתמשתי בזה) אבל הם יכולים בקלות לבחור באף אחד ואף אחד לא מתכוון לאסור אותם. אתה יכול לנסוע לאפריקה, ללמד אותם לבנות אתר ולשים פרסומת אחרת, אבל אתה לא יכול לתת להם מחשבים עם מנדריבה כי מישהו דואג שיהיו להם חלונות. זה מונופול

  22.   Annihilator דיג'ו

    @ nitsuga: זה היה עד עכשיו כי הוא לא היה צריך את זה, אבל ההודעות החדשות הולכות בדרך אחרת. יש כבר מחשבים עם סרגל Google המותקן מראש, וגוגל כרום יופץ עם הסכמים עם יצרנים שאינם שונים מאלו של Windows.

    ואגב גוגל כן זה מונופול. בפרסום מקוון אין חיים מעבר ל- Adsense.

  23.   סת דיג'ו

    @ Annihilator
    http://www.alternativasadsense.com/
    אם אתה מחפש יכולת, זה משרת אותך

    מכרתי ישירות ואני מתכנן להמשיך לעשות זאת במקום להשאיר את העמלות לאחרים ... לך בלוגודרומו!

    עדיין לא ראיתי את גוגל משחקת מלוכלכת, אבל אם יש לך קישור כלשהו העבירי לי את זה

  24.   Annihilator דיג'ו

    @seth: Adsense היא לא הטובה ביותר, אלא שאין חלופות מחוץ לארה"ב.

    ומה שאתה אומר הוא שאם מחשבים מגיעים עם חלונות, גוגל רוצה לגרום להם להגיע עם Chrome. אותו הדבר.

    אני מבין שגוגל באותה תקופה הייתה "מגניבה" וכל זה, אבל כרגע זה כמו כל האחרים. הוא מוביל את השוק על סמך צ'קים, וצבא טוב של נערים אוהדים הארדקור.

  25.   סויה יו דיג'ו

    שלום חרא החיים שלי גורמים לי ללמוד את זה. זה שבץ .. התחל לעשות דברים טובים יותר

  26.   מוייז דיג'ו

    טוב לראות שחברות גדולות מתקשות לשפר את הנוחות והצורך של צרכניהן המשתמשים במוצריהן

  27.   7. סקיינט דיג'ו

    כמובן ששניהם מונופולים.

    מיקרוסופט לא הרסה את גוגל מסיבה אחת בלבד:

    "עלוב" הם אנשים אומללים החוששים שמאמציהם הכלכליים ייכשלו ורק יכניסו את החברה למשבר גדול.

    אם תושיב אדם מול בינג, הם יידעו להשתמש בו.

    אם אתה יושב אדם מול לינוקס, הם מפסיקים להתאמץ מלהיות מסוגלים לעשות שום דבר.

    גוגל תומכת בחינם ב- Soft כדי לצבור שטח ואנשים טיפשים שמאמינים שהם יפשטו את הרגל על ​​מנת לבצע את הפרויקטים שלהם.

    אלוהים אדירים, איזו חברה מעוניינת לתת חסות לשוק חזק כמו זה של מערכת ההפעלה בחינם? אוי, איזה אידיוט לא לראות את העסק הענקי שנזרק.

    גוגל גרועה כמו מיקרוסופט, למרות שקשה יותר לשים את מיקרוסופט בצד, גוגל לא נמצאת הרחק מאחור, אני רוצה לראות מה הבעלים של 3 מיליארד אתרי אינטרנט יחשבו כשהם יראו שכבר לא תהיה להם אותה מיקום מנוע החיפוש הנפוץ ביותר.

    גוגל היא מונופול בתחפושת. אם גוגל מחליטה שאתה לא מופיע ברשימות שלהם אתה לא קיים. זה כוח מונופול.

    שתי החברות מקאבריות ובעליהן דרכו על ראשים רבים לפני שהגיעו לאן שהן.

    מיקרוסופט בת 23, זו הסיבה שהספיק לעשות הצגות מלוכלכות יותר, גוגל רק בת 12, בעוד 20 שנה היא תקיים כמה שיותר אמנות ותספר שקרים כמו מיקרוסופט.