Microsoft Vs Google

La nova baralla de l'any entre dues corporacions gegants es posarà interessant. I no parlo de Microsoft i Linux, Sinó d'un nou contrincant, Microsoft i Google. Podríem dir que aquesta competència va començar fa molt, i el primer cas que es em ve a la ment és la batalla pels serveis de mail i missatgeria instantània. Hotmail / GMail són dos dels serveis més usats avui dia, però ara per ara crec jo que Gmail ha guanyat espai a l'convertir-se realment en un complet laboratori en línia de mails, ajudes, eines i opcions perquè ordres, guardis i administris tot de manera molt fàcil. Hotmail ja ni el faig servir, molt poques vegades obre bé en el meu Firefox, Ha quedat molt lluny enrere en el temps amb el seu desenvolupament, encara que l'últim canvi que vaig saber veure-li va ser haver-lo vist convertit en una mena de xarxa social.
Messenger / GTalk també donen baralla. ¿Quina és la diferència que trobo ?, ​​el meu GTalk S'obre a només 3 segons, amb la llista dels que estan en línia, el meu Missatger es pren el seu temps per carregar, i quan ho fa, obre Msn Live, Msn Today, Msn Tomorrow, Msn of the future, Més els banners que si li fas un ajornament es despleguen més enllà de la pantalla, etc. Consum de memòria de Msn: 51MB, Consum de GTalk: 5MB.

La qüestió crec jo es va agreujar tal veus amb el finançament per part de google cap Mozilla per desenvolupar el que avui és un dels navegadors web més usats, Firefox, Que ha desplaçat totalment a IE. I pitjor encara, quan Google va llançar el seu propi navegador web Chrome, barallant el podi dels 3 primers molt ràpidament.
El següent moviment el va donar Microsoft fa poc llançant el seu nou cercador en línia Bing, Que en poc temps s'ha convertit en una curiosa competència en el món dels cercadors. Només per fer la prova em vaig fixar en les estadístiques d'un dels meus blocs, el que més visites rep (unes 3000 a 4000), i vaig comparar la utilització dels cercadors de l'últim mes, amb els de el mes passat. El resultat: un creixement de l'ingrés a l'bloc per mitjà de Google d'un 61%, I per part de Bing, 820.17 XNUMX%. Ull, és una dada curiosa tret de context aquest, molt d'això té a veure amb la forma en què el bloc s'indexa en cada cercador, l'ordre en el que surt als resultats, etc. però no es pot negar que en un sol mes Bing es va convertir en un cercador que s'usa bastant.

bing

Llavors vam arribar a el dia d'avui, on la batalla els troba en un nou round més que interessant, amb foc creuat i grans canvis. Pel costat de Google: el gran anunci de Google Chrome US, un sistema operatiu dedicat a les notebooks basat en el nucli Linux. La resposta de Microsoft (Ballmer):

"Vaig a ser respectuós" Algú sap de què tracta això? Per a mi el Chrome US és una cosa molt interessant. No arribarà fins d'aquí a un any i mig i ja estan anunciant un sistema operatiu. No necessitem cap sistema operatiu nou. Ja tenim un ".

Sona a enrabiada, no ?. I pel costat de Microsoft: Microsoft Office serà una aplicació online, per competir òbviament, amb Google Docs. I en aquest moviment gegant quedarà en el camí de recaptació monetària un dels pilars forts de Microsoft, sacrifici a l'semblar gairebé obligatori per a contrarestar la pèrdua de poder en l'àrea ofimàtica.

Em quedo amb una frase de Ballmer la qual em sembla que no pot estar més equivocada:

«La gent amb un PC només passa la meitat de el temps a Internet».

Si avaluem tots aquests moviments a gran escala, em sembla que la lluita és gairebé íntegrament per Internet, aquest vast territori plagat de consumidors, aquest canal directe a la casa de cadascú, sigui amb un navegador web nou, un cercador més potent, un sistema operatiu en línia, un servei de mail, de xat, tot es remunta a l'combat estratègic per la terra virtual que és internet.
I perdonin pel Spoiler: si Internet parlem, crec jo que no hi ha un altre guanyador aparent des de fa anys que Google. Perquè és gratis, perquè és usable, perquè és fàcil, i perquè és útil.


27 comentaris, deixa el teu

Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

*

*

  1. Responsable de les dades: AB Internet Networks 2008 SL
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.

  1.   Esty va dir

    @Reoba: el que vaig llegir per ahi, crec que a meneame, «la gran diferència és que si queres deixar d'usar google, ho fas i llest, amb els productes de Microsoft hi ha massa monopoli»

  2.   Dondat va dir

    Google té molt buzz, és innegable i encara que poc a poc ho va perdent, encara té una aura d'empresa 'cool'. La realitat comprovable però és una altra: compara beneficis de google i de MSFT el 2008, compara quantes comptes dee correu de Hotmail i Gmail hi ha, compara quanta gent utilitza messenger i quanta Gtalk, percentatge de l'IE enfront de la resta de navegadors ... Ens movem en un entorn en el qual solem fer les nostres opinions extensibles a tots els internautes, però no, els heavy users, els que escrivim en blogs i estem a l'última no som representatius del que els importa a les empreses que són el gran públic, és d'aquí d'on treuen els diners

  3.   Reoba va dir

    Coincideixo 100% amb tu Esty ... Malgrat que molts diuen que no cal confiar-li tant a Google, jo si em considero partidari de Google, de moment dóna suport a el programari lliure i això em sembla excel·lent, molta gent diu que després pot canviar i sortir-nos pitjor ... jo dic que són prejudicis, a part, m'agrada la idea de tenir a l'gegant de Google del nostre costat xD

    NaCl-u2

    PD..Para meu Ballmer es em fa algú que no es mereix el seu lloc, a part les seves respostes es em fan tan estúpides jaja.

  4.   ffuents va dir

    @esty: Penso que tant Google com Microsoft són monopolis (o possibles monopolis en el cas de G) igualment temibles.

    Qui deixaria d'usar el seu Gmail per canviar a una altra plataforma? El control de dades de Google, la quantitat d'informació que manegen i l'interès evident en tenir més encara no hagués de deixar ningú indiferent. És a dir, el més temible de Google no és el monopoli ... sinó la informació que tenen de tots nosaltres ia més les cada vegada més presents activitats de la G en les nostres vides.

    De Microsoft ni parlar, és un monopoli «de ple dret».

    Tots dos t'atrapen de iguail manera

  5.   anihilador va dir

    Estic deacuerdo que sens dubte Google té guanyat Internet des de fa temps.

    Però serà interessant veure el que passa en els propers mesos, perquè Google no ha presentat res de nou en l'últim any. Només s'ha limitat a tancar algunes empreses que va comprar i que no li van ser rendibles.

    Jo crec que els internautes estan diversificant serveis, ja no fan servir tot el de Microsoft, Google, o Yahoo !, sinó que fan servir uns quants de cada un. Ara hi ha més competència, i qui sap, alomejor Microsoft ens sorprèn augmentat encara més la seva quota de mercat de cercadors.

  6.   Polonès va dir

    espero que ningú aixafi a ningú; i fins i tot haurien d'haver-ne de noves propostes, altres empreses ... Oooh cert Google se les compra U_U. només a Microsoft no se la pot comprar (necessita de la polaritat que li brinda MS perquè ells siguin els bons de l'film)
    ... en un món ideal (per a fan boys de google segurament) Google és l'amo de tot, espero no estar viu per veure això

  7.   Porro va dir

    No crec que Microsoft hagi de seguir en això, hauria deixar-als professionals.

  8.   vincegeratorix va dir

    la diferència està en que tant google com M $ van guanyar un lloc en el mercat, ja que M $ va mantenir amb acords amb governs, fal·làcia, mentides ... en canvi ¿google? algú que em digui quantes mentides a dit.
    la diferència està en la forma en què van saber créixer i mantanerse en el mercat ...

    una analogia que gràfica és a dir:

    -a mesura que vas coneixent a M $, la seva forma de tranajar, la seva història, els seus productes, ho vas odiant, li vas tement, el tractes malament ....
    a mesura que coneixes la forma en què treballen a google, a mesura que llegeixes comentaris dels treballadors, veus documentals de google ho vas quieriendo ...

    una forma més concreta és veure:
    -la persona que va sortir (no sé com) de M $ crear el llibre sobre una utopia magnífica en què el SL prosperi i regni ...

    -el advocat que va sortir de google i es va anar a twitter, va dir que era magnífic treballar a google, que era al·lucinant, cada dia era un repte fascinant ...

    ¿A qui li crec?
    prefereixo creure als treballadors de cada empresa que a fanboys de cada costat, jo no OSY fanboy de cap costat .... i el meu món ideal és un en que cadascú ens tolerem, independent si tot és lliure, la clau és no mentir, no caure en «estafes legals» i porqueria d'aquesta

    trobada que el dir que un món ideal sigui el governat per google, seria monopoli, i no crec que ningú que vol el SL li agradi el monopoli.
    els que els agrada el SL volen comunitat, trobo poc encertat el missatge de Pol, i crec que és un típic anti-programari lliure, no ho dic de mala, però a l'comentar molt en theinquirer aprens a reconèixer als fan-boys o anti -boys

  9.   Jocho va dir

    Microsoft mor el 2012, els aposto. I serà comprat per un munt d'empreses de programari lliure que faran «chancha» i alliberessin el codi font de Windows, i sabrem a la fi quan desastrós és aquest

  10.   esty va dir

    @jocho: morim tots en el 2012 segons els maies!

  11.   Alejo_4002 va dir

    Estic d'acord amb Pol, a mi tampoc m'agradaria viure en un món en què una empresa sigui la propietària de tot.
    Jo veig molt encertat el comentari d'Annihilator, diversificar és la millor manera de cuidar la nostra LLIBERTAT.

  12.   seth va dir

    @Annihilator: sac chrome i pas gmail, calendar i algunes coses mes a «estables»
    són coses importants

    @admins: és rar aquest theme ... m'he d'acostumar a veure a lxa així.
    podrien posar-li un marge a l'esquerra (em dóna la sensació que em falta un tros de monitor: P) i treure el gravatar doble (o és a propòsit?)

  13.   Esty va dir

    @jocho: morim tots en el 2012 segons els maies!

    I així és com podem contestar un comentari.

  14.   Esty va dir

    @admins: és rar aquest theme ... m'he d'acostumar a veure a lxa així.
    podrien posar-li un marge a l'esquerra (em dóna la sensació que em falta un tros de monitor :P ) I treure el gravatar doble (o és a propòsit?)

    Ara que l'activeu em posaré a retocar una mica la part de comentaris.

  15.   seth va dir

    @jocho: morim tots en el 2012 segons els maies!

    I així és com podem contestar un comentari.

    es veu rar en els emails

  16.   ffuents va dir

    @jocho: morim tots en el 2012 segons els maies!

    I així és com podem contestar un comentari.

    es veu rar en els emails

    La vostra revisió ha estat el número 5000 de LXA!

  17.   seth va dir

    @ffuentes: que em vaig guanyar?

    @Ausente: xusma! : P

    @los que volen que faci servir «respondre a aquest comentari»: aguanti la @: p

    «Aquest» crec que va sense accent

  18.   Esty va dir

    @ffuentes: que em vaig guanyar?

    @Ausente: xusma!

    @los que volen que faci servir "respondre a aquest comentari": aguanti la @: p

    "Aquest" crec que va sense accent

    Naaa ... aguanti Respondre a aquest comentari. !!!

  19.   absent va dir

    van treure el codi que et mana a el front amb navegador i sistema operatiu? quina llàstima, estava bé això: P

  20.   Nitsuga va dir

    Google no és monopoli:

    Google no paga a les escoles i els regala els seus productes, la gent les tria a partir de recomanacions de altres persones, No a partir d' el que li van ensenyar, I que és l'únic que coneix per estar arreglat per ser així.

    Google no fa practiques brutes per evitar que altres productes funcionene en els ordinadors dels seus «clients»

    Google no patenta «el cercador d'internet» ni «el navegador d'internet» ni «el botó 'Explora'», patenta a canvi coses com el seu algoritme de cerca.

    En fi, google no és un monopoli, sinó que és la millor opció.
    La gent que no coneix altres alternatives és només la gent que no sap què és google i amb prou feines pot fer servir un ordinador.

  21.   seth va dir

    @Annihilator: no és el mateix ser el millor de ser un monopoli. la gent prefereix adsense perquè és el mes fiable o el que mes plata li deixa (no, mai ho vaig fer servir) però tranquil·lament poden triar un altre i ningú se'ls va a prohibir. vós podés anar a africa, ensenyar-los a armar un web i que posin una altra publicitat, però no podis donar-los computadores amb mandriva perquè algú s'encarrega que tinguin windows. Això si és monopoli

  22.   anihilador va dir

    @nitsuga: Això era fins ara perquè no li feia falta, però els nous anuncis van pel costat oposat. Ja hi ha ordinadors amb la barra google preinstal·lada, i Google Chrome es distribuirà amb acords amb fabricants que no es diferencien en res als de Windows.

    I per cert Google SÍ que és un monopoli. En la publicitat en línia no hi ha vida més enllà de Adsense.

  23.   seth va dir

    @Annihilator
    http://www.alternativasadsense.com/
    si busques capaç et serveix

    jo va vendre directe i penso seguir fent-en lloc de deixar-les comissions a altres ... go blogodromo!

    jo encara no vaig veure a google jugant brut, però si tenes algun link pasamelo

  24.   anihilador va dir

    @seth: Adsense no és que sigui el millor, és que no hi ha alternatives fora dels EUA.

    I el que dius que si els ordinadors vénen amb Windows, Google vol fer que vinguin amb Chrome. És el mateix.

    Entenc que Google en el seu moment va ser «guai» i tot això, però ara mateix és com totes les altres. Lidera el mercat a força de xecs, i un bon exèrcit de fanboys incondicionals.

  25.   sóc jo va dir

    hola em caguen la vida em fan estudiar això. és un embole .. posin-a fer cosass millors

  26.   moise va dir

    És bo veure que grans empreses lluiten per millorar la comoditat i necessitat dels seus consumidors que utilitzen els seus productes

  27.   Skynet7 va dir

    Per descomptat que tant l'un com l'altre són uns monopolis.

    Microsoft no ha destruït a google per una sola raó:

    «Miserableza», són uns miserables que temen que els seus esforços econòmics fracassin i només submergeixin la companyia en una gran crisi.

    Si sentis a una persona enfront de Bing, sabra usar-lo.

    Si sentis a una persona enfront de Linux, es per estrezada de no poder fer res.

    Google dóna suport al Soft Lliure per guanyar camp i gent ximple que cregui que ells s'aniran a la ruïna per tal de treure les seves projectes endavant.

    Ai per Déu a què classe d'empresa li interessa patrocinar un mercat tan poderós com el dels SO de forma gratuïta ?, ai de ser idiota per no veure el gegantí negoci que es llença a les escombraries.

    Google és tan dolenta com Microsoft, Encara que és més difícil fer a un costat a Microsoft, Google no li queda enrere, vull veure que pensarien els amos de 3 mil milions de llocs d'internet quan vegin que ja no tindran la mateixa posició en el cercador més utilitzat.

    Google és un monopoli disfressat, Si google decideix que no apareguis en els seus llistats no existeixes. Això és poder de monopolització.

    Les dues empreses són macabres i els seus amos van trepitjar molts caps abans d'arribar fins on estan.

    Microsoft té 23 anys, per això ha tingut temps de fer mes jugades brutes, Google només té 12, en 20 anys hi haurà fet tants tractats i dit tantes mentides com Microsoft.